Skip to content

DNV GL - Business Assurance: Informatie voor klanten en relaties

De gezondheid van onze medewerkers en onze klanten en relaties staan bij DNV GL op nummer één.

De uitbraak van het COVID-19 virus heeft een enorme impact op ons allemaal. De gezondheid van onze medewerkers en onze klanten en relaties staan bij DNV GL op nummer één. Op dit moment worden er vanuit de overheid de nodige maatregelen genomen om onze gezondheid te beschermen. Voor al onze bedrijfsactiviteiten volgen wij daarom nauwlettend de berichtgevingen en richtlijnen van de overheid. In dit bericht willen wij al onze relaties informeren over onze bedrijfsactiviteiten gedurende deze periode en onze dienstverlening aan klanten. Wij zullen dat ook via deze website blijven doen in de komende periode. 

Wij geloven dat iedereen kan helpen bij het tegengaan van verdere verspreiding van COVID-19. DNV GL heeft daarom lokale Crisis Management Teams samengesteld, waaronder ook in België. Wij monitoren de situatie nauwkeurig door middel van regelmatig overleg door onze crisis en business teams. Het crisisteam in België staat in nauw contact met de overheid, de lokale GGD en het DNV GL hoofdkantoor in Oslo om snel te kunnen handelen als dat nodig is. Voor zover wij op dit moment weten is er nog geen enkele DNV GL medewerker in België besmet met het COVID-19 virus. 

Naast het waarborgen van de gezondheid van ons allemaal, zal DNV GL zoveel mogelijk haar klanten blijven ondersteunen in deze moeilijke periode. Hieronder treft u meer gedetailleerde informatie aan voor de verschillende diensten die wij in België aanbieden.   

ONZE MEDEWERKERS WERKEN, DAAR WAAR MOGELIJK, VANUIT HUIS EN ZIJN BEREIKBAAR

Conform de richtlijnen van de overheid hebben wij onze medewerkers op het kantoor in Antwerpen geadviseerd vanuit huis te werken. Onze medewerkers zijn bereikbaar op hun DNV GL email adres en mobiele telefoon. Niet direct noodzakelijke reizen zullen worden beperkt om het verspreiden van het virus zoveel mogelijk tegen te gaan. Hiervoor volgen wij interne protocollen. Onze kantoren en laboratoria zijn geopend met een beperkte bezetting voor de noodzakelijke continuïteit van onze bedrijfsvoering. We blijven onze klanten bedienen, op afstand, via digitale communicatie- middelen, als dat mogelijk is voor beide partijen. Soms zal dat op locatie van de klant zijn als het niet anders kan. 

DNV GL AUDITS EN CERTIFICERING 

Ons doel is om samen met onze klanten de continuïteit en validiteit van uitgegeven certificaten proberen te waarborgen. Wanneer het uitvoeren van een audit/inspectie/verificatie op locatie niet mogelijk is, bieden wij een oplossingen aan voor het uitvoeren van de activiteiten op afstand. Overleg hiervoor met uw Lead Auditor. Voor overige vragen over bedrijfscertificeringen kunt u contact opnemen met antwerp.operationsmsc@dnvgl.com

DNV GL TRAININGEN

Wij bieden online trainingen aan. Bent u geïntresseerd? Neem dan contact op via 010 29 22 706 of mail RotterdamTraining@dnvgl.com

Bekijk onze trainingspagina hier.