DNV GL lanceert portal over ontwikkelingen en actuele trends in certificering
DNV GL - Business Assurance lanceert ViewPoint, een wereldwijd klanten portal waar we de belangrijkste bevindingen presenteren uit enquêtes over o.a. supply chain management en wereldwijde trends in de wereld van testen, inspectie en certificering (TIC).
Luca Crisciotti, CEO van DNV GL - Business Assurance, "We doen elk kwartaal een onderzoek onder onze klanten. Het panel bestaat nu al uit meer dan 8.000 vrijwilligers over de hele wereld. Dit zijn klanten uit alle soorten industrieën en van verschillende grootte.
De enquêtes vragen organisaties naar hun mening op verschillende gebieden in certificering en supply chain management; van gezondheid en veiligheid tot duurzame producten. De bevindingen uit deze enquetes bieden een waardevol inzicht in de aandachtsgebieden van bedrijven. Wat zijn hun zorgen? Welke investeringen hebben prioriteit? Welke maatregelen worden genomen om duurzame prestaties te bereiken?"
ViewPoint biedt een gelegenheid om te discussiëren en te netwerken met branchegenoten, online interactie met DNV GL experts te hebben en inzichten te delen over de beste praktijken in de TIC markt/ certificerings markt. Alle onderzoeksrapporten en middelen zijn volledig beschikbaar in een gestructureerd archief. Deze portal website biedt ook toegang tot video's en artikelen van bedrijven en zakelijke leiders.
"Wij geloven dat ViewPoint de plek zal worden voor inspiratie en inzicht over de actuele certificering trends, supply chain management en duurzaamheid. Het biedt een mogelijkheid voor organisaties om te benchmarken en te leren over de belangrijkste prioriteiten voor hun industrie, evenals opmerkelijke verschillen tussen regio's, landen en tussen sectoren, "zegt Luca Crisciotti, CEO van DNV GL - Business Assurance.
ViewPoint is eerst en vooral een platform voor klanten die toegang hebben tot de resultaten van de enquête, zodra deze zijn geanalyseerd. In een later stadium worden de resultaten vrijgegeven voor het bredere publiek.
Lid worden van het Customer Panel: wat zijn de voordelen voor u?
Uw lidmaatschap van dit panel kost u helemaal niets. U wordt enkel gevraagd om een aantal keren per jaar uw mening te geven over een specifiek onderwerp via een vertrouwelijke online enquête. Het invullen van deze enquête kost slechts 10 minuten. Als tegenprestatie bieden wij leden van ons Customer Panel volledige toegang tot de gegevens en rapporten die gebaseerd zijn op de enquêtes. Daarnaast profiteren leden ook van netwerkkansen en kunnen zij kosteloos deelnemen aan webinars en online forums, of zelfs aan gratis workshops en evenementen.
Neem contact met ons op als u een klant bent en u toegang wilt hebben tot ViewPoint.
Alle onderzoeksgegevens worden anoniem en strikt vertrouwelijk behandeld en uitsluitend gebruikt voor het uitvoeren van statistische analyses op een geaggregeerd niveau. Nadat u de enquête hebt ingevuld en verzonden, ontvangt u een automatische e-mailbevestiging.
Wilt u deelnemen aan het klantenpanel? Schrijf u hier in!